woensdag 28 september 2011

Milaan

Afgelopen weekend ben ik naar Milaan geweest. Voornamelijk om te shoppen, maar ik heb ook wel wat cultuur gezien. Zoals de Duomo Santa Maria Nascente. Dit is 1 van de grootste rooms-katholieke kathedralen ter wereld. Wat een enorm gebouw zeg!!!


Ik heb in Milaan voornamelijk kleding geshopt. En ik kwam ook nog een heel leuk stempelsetje tegen, en deze kon ik natuurlijk niet laten liggen. En nog een leuk Scrapbook Journal gekocht. Beide heb ik bij Accesorize gekocht. Een zeer gevaarlijk winkeltje, aangezien ze ook in Nederland zitten.


En gisteren bij Joyce en Miranda 's avonds heerlijk aan het scrappen en beppen geweest. We hadden natuurlijk weer heel wat af te kletsen. ;-) En ik heb met mijn nieuwe stempels een tag en een kaartje gemaakt.



De tekst stempels heb ik van Joyce geleend.

Bedankt dat je even een kijkje kwam nemen op mijn blog.

Groetjes,
Marian



Geen opmerkingen:

Een reactie posten